SELAMAT MENJENGUK & TERIMA KASIH

Khamis, Disember 16, 2010

giler kerja??!!


mggu nie dh msuk 3 mggu aku bercuti
bestnye duk kampung
duk utm bosan je..dh r jaoh an! huhu




wlaupun berCUTI tp ak still kerja gak
giler keje? haha
nk ilang kan boring
xkan mkn tido je an
xpenah cuti ak bercuti sepuas-puasnyer
tiap kali cuti mesti kerja

skrang pon tgah keje
smpat ag update blog kt opis
nseb bek bos ak xtaw bace blog (agaknye lah)
hahahahahha

ari nie byk keje tp malas nk buat
tangguhkan aje
esok kn maseh ada
baru lepas settlekn DO tuk MOS 
nk kne prepare claim, ahad kne valuation lak
masak r kne maki hamun ngn QS konsultan
ade aku takut? hahaha



actually, ak wat part tyme je
ade keje, ak p amik kt opis then blik wat kt umah
senangkan? hahaha
tp tiap2 ari kamis kne msok opis gak
p amik gaji tuk mat indon n bangla
pas2 mengular smpei ptg..haha
malam keje ngn abah ak
jaga kdai topup

cmtu lah aktvt cuti ak
keje + keje + keje 
tp besh..xbosan ngat..!!

mOhdbOb :: yang penting..setiap ari 6.30ptg ak mesti kt dpan tv..CINTA KIRANA~!! haha
xtaw cmne bleh terpengaruh ngn mak n adek ak..huh!

3 ulasan:

  1. aik mg keje mano bob..waaa sedapla bulih kijo.. nak jugak

    BalasPadam
  2. aik? tataw pom ko keje bobo? woah! masuk sem baru masyuuukkk!! buleyh beli dslr ! jom bobo ! aku suda mao beli dslr disz 30 disember ! jangan jelos ! hajat mao nikon 3100 . jom r bobo ! t kao snap pix aku, aku snap pix kao . aku jadik model kao, kao jadik model aku? ngeeehee~ loike haaa? ahahah~

    BalasPadam
  3. suya :: kijo uduh2..wat ile puah..haha
    didie :: gilow ko dslr!! xkesampaian laagik tuh..bia ak jdik model ko luh..hahahaha

    BalasPadam